Ik heb er een van de originelen, gekocht in november 2018. Ik "hou van" de auto als hij werkt, maar ik ben een van de pechvogels. Complete vervanging van verwarming/koeling, stuurinrichting, 2 12V-accu's en vele andere kleine dingen. Toen raakte ik betrokken bij de H441-terugroepactie en had ik grote problemen met de accu, waaronder geen onderdelen gedurende vele maanden. De auto was meer dan 2 maanden onbestuurbaar in afwachting van onderdelen, maar hij is onlangs gerepareerd (meerdere cellen vervangen). Ik ga verder, maar ik zal de auto eerlijk gezegd missen. Misschien is het gewoon geluk - mijn eerste probleem was ~ 30 dagen na aankoop. Ik heb slechts ~ 30K mijl gereden, dus ik zou niet willen ontdekken wat er in de volgende 30K gebeurt. Misschien kunt u een weloverwogen beslissing nemen als u uw huiswerk doet en alle onderhoudsgegevens bekijkt. Ik zou niet aanraden om degene te kopen die ik bezat (zal op dit moment nog steeds bezitten), maar dat is slechts één datapunt. Als je een van de goede krijgt, zul je er dol op zijn!