Jaguar I-Pace EV400 Forum banner

H484 - czy ktoś jeszcze ma nową baterię zastępczą ograniczone do 80%

1.1K views 7 replies 5 participants last post by  stuart.mcknight  
#1 ·
Cóż, po tym, jak nie udało mi się znaleźć oferty, która by dla mnie zadziałała przy aktualizacji H484 do późniejszego roku modelowego, zdecydowałem się na wymianę baterii. Dotarło to znacznie szybciej, niż się spodziewałem, i po początkowych problemach z uruchomieniem samochodu, aby zaakceptował oprogramowanie dla BECM, odebrałem dziś samochód i byłem bardzo rozczarowany, gdy okazało się, że moje ładowanie jest teraz ograniczone do 80% z ZUPEŁNIE NOWĄ baterią.

To niedobrze - moja "stara" bateria miała SoH 96% po 24 tys. milach i mogłem przejechać 260 mil przy 100% na mojej domowej ładowarce L2. Nigdy nie musiałem korzystać z szybkich ładowarek DC.

Zadzwoniłem do mojego dealera i dałem mu znać, że nie jestem rozbawiony. Czy ktoś jeszcze z wymienionym pakietem (nie ogniwami) jest w stanie nadal osiągnąć 100S%? A może wszyscy zostaliśmy teraz pomalowani pędzlem H519?
 
#4 ·
#3 ·
Cóż, po tym jak nie udało mi się znaleźć oferty, która by mi odpowiadała w aktualizacji H484 do późniejszego modelu, zdecydowałem się na wymianę baterii. Dotarło to znacznie szybciej niż się spodziewałem i po początkowych problemach z uruchomieniem samochodu, aby zaakceptował oprogramowanie dla BECM, odebrałem dziś samochód i byłem bardzo rozczarowany, gdy okazało się, że moje ładowanie jest teraz ograniczone do 80% z ZUPEŁNIE NOWĄ baterią.

To niedobrze - moja "stara" bateria miała SoH 96% po 24 tys. milach i mogłem przejechać 260 mil przy 100% na mojej domowej ładowarce L2. Nigdy nie musiałem korzystać z szybkich ładowarek DC.

Zadzwoniłem do mojego dealera i dałem im znać, że nie jestem rozbawiony. Czy ktoś jeszcze z pakietem zamiennym (nie ogniwami) jest w stanie nadal robić 100S%? A może wszyscy zostaliśmy teraz pomalowani pędzlem H519?
Niezbyt dobre. Będę na to uważał, gdy baterie będą miały 10+ lat i nie będę chciał ich wymieniać.
 
#5 ·
@stuart.mcknight Czy miałeś ograniczenie do 72%, czekając na nową baterię? I jak długo zajęło od momentu, gdy powiedziałeś, że chcesz nową baterię, do momentu, gdy zainstalowali nową baterię? Mam otrzymać nową baterię w przyszłym tygodniu. Powiem ci, czy mam pełne 100%, ale to ograniczenie do 80% wydaje się dotyczyć tylko USA, nigdy o tym nie słyszałem w Kanadzie.
 
#7 ·
@stuart.mcknight Czy miałeś ograniczenie do 72%, czekając na nową baterię? I jak długo zajęło od momentu, gdy powiedziałeś, że chcesz nową baterię, do momentu, gdy zainstalowali nową baterię?
Powinienem otrzymać nową baterię w przyszłym tygodniu. Powiem ci, czy mam pełne 100%, ale to ograniczenie do 80% wydaje się dotyczyć tylko USA, nigdy o tym nie słyszałem w Kanadzie.
Nie, nigdy nie ograniczono do 72%. Przed wymianą mogłem uzyskać 100% na oryginalnej baterii
 
#6 ·
Jak wskazuje @Ayepace, to nie powinno się wydarzyć.

  • W USA niewielka liczba egzemplarzy z 2019 roku podlegała akcji serwisowej H484 (około 250 samochodów). Jednym z oferowanych rozwiązań był nowy akumulator, który wybrał OP.
  • Akcja serwisowa H514 dotyczyła wszystkich egzemplarzy z 2019 roku w USA, które nie podlegały już akcji H484 (około 2500 samochodów).
Zatem jeśli Twój samochód objęty akcją H484 miał wymieniony akumulator, to nie powinien mieć zainstalowanego oprogramowania H514, co ogranicza ładowanie do 80%. Ponieważ dealerzy widzą około dziesięć razy więcej egzemplarzy z 2019 roku objętych akcją H514, jeśli nie sprawdzają zaległych akcji serwisowych dla każdego pojazdu, łatwo zauważyć, jak popełniany jest ten niedbały błąd.🙄
 
owns 2019 Jaguar I-Pace EV400 HSE