Ik bezit een First Edition I-Pace uit 2019 en ben dol op de auto. Voor de huidige terugroepactie, voor zover ik op internet kan vinden, kunnen de meeste van de 6000 teruggeroepen auto's worden gerepareerd met een softwarepatch. Sommige van de vroege auto's, blijkbaar ongeveer 200 volgens internet, hebben nieuwe accupacks nodig om veilig te zijn. De mijne is er een van. Ik heb een bericht van Jaguar ontvangen met drie opties. 1) de hele accupack vervangen, MAAR dit zal maanden duren vanwege leveringsproblemen. 2) Jaguar koopt de auto tegen marktwaarde. 3) Jaguar helpt me met inruilen.
Ik ben van plan om de accupack te vervangen, aangezien ik auto's meestal ongeveer 10 jaar houd. Ik zal de auto buiten blijven parkeren en niet hoger dan 75% opladen.
Ik dacht dat het starten van een draad over dit onderwerp nuttig zou zijn voor degenen onder ons die dit proces doormaken, zodat we ervaringen kunnen delen. Als een van de bovenstaande informatie onjuist is, kunt u gerust correcties aanbrengen. Ik zal opnieuw posten wanneer er nieuwe informatie komt.
Ik ben van plan om de accupack te vervangen, aangezien ik auto's meestal ongeveer 10 jaar houd. Ik zal de auto buiten blijven parkeren en niet hoger dan 75% opladen.
Ik dacht dat het starten van een draad over dit onderwerp nuttig zou zijn voor degenen onder ons die dit proces doormaken, zodat we ervaringen kunnen delen. Als een van de bovenstaande informatie onjuist is, kunt u gerust correcties aanbrengen. Ik zal opnieuw posten wanneer er nieuwe informatie komt.