Jaguar I-Pace EV400 Forum banner

Mój Jaguar jest wciąż w warsztacie od 10 tygodni

15K views 120 replies 28 participants last post by  nightbird  
#1 ·
Stwierdzenie, że Jaguar jest jedną z najgorszych firm, może brzmieć jak przesada, ale myślę, że to prawda. Mój samochód czeka na części od ponad 10 tygodni. Użyto wszystkich typowych wymówek, których można się spodziewać. Rozczarowanie i zawód, które odczuwam, nie da się przecenić. Obecnie czekam na ogniwo akumulatora wysokiego napięcia. Wymienią jeden z 36 modułów. Czy jestem przekonany, że pozostałe 35 modułów będzie w stanie wytrzymać dłużej... Nie, nie jestem. To wspaniały samochód, ale słabo wyposażony w gorsze części akumulatora. Nienawidzę tego mówić, ale prędzej czy później wszyscy właściciele Jag I Pace będą musieli zmierzyć się z tymi problemami z akumulatorami.
 
#2 ·
Dlaczego nie obarczyć winą prawdziwego źródła problemu: LGES? Ta firma wyprodukowała akumulator i jego moduły ogniw. Jaguar jest ofiarą fuszerki produkcyjnej i kontroli jakości przez LGES, tak jak my, odkąd kupiliśmy/wyleasingowaliśmy te samochody.
 
#5 · (Edited)
To nie tylko Jaguar, inne marki mają te same problemy. Żadnej pomocy, ale LGES jest winne i to ono płaci.
 
#6 ·
LG jest do bani. Powiedziałem to. I chociaż JLR nie jest bezpośrednio odpowiedzialny, z pewnością mógłby zrobić więcej, aby zaradzić tej sytuacji. Byłem właścicielem Chevroleta Bolt z 2019 roku. Nie był on w początkowej partii wezwań do serwisu samochodów z koreańskimi akumulatorami, ale ostatecznie GM wycofało wszystkie Bolty z dużej ostrożności. Złożyłem skargę do GM w sprawie wartości odsprzedaży i zaoferowano mi "wymianę MSRP" na zupełnie nowego Bolta z 2022 roku, którego wezwanie do serwisu nie dotyczyło, a ponieważ MSRP zostało obniżone, otrzymałem również miły mały zwrot pieniędzy. Nie mógłbym być bardziej zadowolony z GM. JLR mogłoby się bardziej postarać, ale oczywiście nie ma tak głębokich kieszeni jak GM (chociaż wierzę, że LG pokryło rachunek za wezwanie do serwisu Bolta w wysokości 3 miliardów dolarów).
 
#7 ·
Cześć,

Kanadyjski właściciel się zgłasza, mam VIN F618***, co sprawia, że mój samochód jest jednym z pierwszych 2000 wyprodukowanych. Miałem ten problem w listopadzie. To, co zaczęło się jako usterka akumulatora trakcyjnego, przerodziło się w sytuację, w której samochód przestawał się ładować przy 72% i wyświetlał "pełny", tak jak inni zgłaszali.

Otrzymałem również całą listę wymówek dotyczących opóźnienia, z których żadnej nie wierzyłem. Czekałem dwa miesiące w "światowej kolejce", a następnie kolejny tydzień, podczas gdy samochód wrócił do naprawy. Otrzymałem samochód z powrotem dzień po diagnozie, więc jeździłem nim z usterką i "72% pełnym stanem naładowania" przez dwa miesiące, podczas gdy czekałem.

Porażka serwisowa mówi, że miałem "szczęście", ponieważ mój bilet serwisowy został otwarty, co zapewniło mi miejsce w kolejce. Powiedziano mi również, że czekamy na odpowiedź od "inżynierii", aby "udostępnić poprawkę", co oznaczało, że a) wymyślali poprawkę i b) wymyślali, jak wykonać tę poprawkę. Następnie nastąpiło zwyczajowe "opóźnienie z powodu braku części", które w dużej mierze dotyczyło śrub, na podstawie dokumentacji.

Ostateczna naprawa polegała na wymianie modułu akumulatora nr 36. Po zdjęciu pokrywy akumulatora wysokiego napięcia zauważyli, że uszczelka wargi oderwała się od obudowy. Po zakończeniu wszystko wygląda dobrze, ale minęły około trzech tygodni. Samochód robi dziwne rzeczy sporadycznie (tempomat nie działa; problemy z profilem), więc mam to na oku, ale będę musiał poczekać do wiosny, aby mieć pewność, jaki jest efekt naprawy w odniesieniu do samego akumulatora wysokiego napięcia.

W ciągu dwóch miesięcy nie otrzymałem ani jednego telefonu zwrotnego od nikogo, żadnych SMS-ów, żadnych e-maili, nic. Dzwoniłem kilka razy z prośbą o aktualizacje i nic. Pozostawione wiadomości głosowe, brak oddzwaniania. Wysłałem e-mail do kierownika serwisu, który zadzwonił do mnie, a następnie przekroczył swój własny, narzucony termin oddzwonienia do mnie, aby przekazać mi aktualizację. Przez cały czas dziękowano mi za cierpliwość i zachęcano do poczucia szczęścia i wdzięczności, że bilet serwisowy został otwarty, ponieważ zapewniło mi to miejsce w światowej kolejce, a inni klienci nie mieli takiego szczęścia, więc powinienem pokazać, jak wdzięczny jestem w ankiecie, która nastąpi. Ogólnie rzecz biorąc, minęły dokładnie dwa miesiące kalendarzowe, zanim otrzymałem telefon w sprawie naprawy i kolejny tydzień w warsztacie. Poprzedni serwis odbył się we wrześniu w celu wymiany 2 akumulatorów pomocniczych, oddzielnej, ale podobnej próby, która została rozwiązana po 1483 dolarach i zajęła sześć dni.

Co gorsza (lub bardziej zabawne), otrzymałem e-mail rozgłoszeniowy od Jaguara z pytaniem, czy chcę zapisać swoje nazwisko, aby zapewnić rezerwację, aby być jednym z pierwszych, którzy otrzymają nowy samochód GT....... Ta firma po prostu nie może konkurować z Bentleyem i innymi w nowym szczeblu, który obierają za to ponowne uruchomienie EV. Uwielbiam swój samochód, ale serwis i opieka posprzedażna w tym momencie są okropne. Nie jestem wkurzonym facetem, nie jestem wymagającym klientem i nie jestem krzykaczem. Proszę tylko, żeby zadzwonili do mnie i informowali mnie na bieżąco, nawet jeśli to "hej człowieku, jeszcze nie ma wieści. Wciąż czekamy..."

Wiedza zgromadzona tutaj na tym forum z dyskusji i dzielenia się doświadczeniami przez właścicieli była absolutnie kluczowa dla poruszania się po tej relacji z dealerami/doradcami serwisowymi. Te samochody są na drodze od 5 lat, a wymówki "hej, to wszystko nowe, uczymy się, nie ma dla tego mapy drogowej, więc dziękuję za cierpliwość" stały się cienkie lata temu i są w tym momencie nie do przyjęcia w mojej opinii.
 
#9 · (Edited)
Cześć,

Kanadyjski właściciel się zgłasza, mam VIN F618***, co sprawia, że mój samochód jest jednym z pierwszych 2000 wyprodukowanych. Miałem ten problem w listopadzie. To, co zaczęło się jako usterka akumulatora trakcyjnego, przerodziło się w zatrzymanie ładowania samochodu przy 72% i wyświetlanie "pełny", tak jak zgłaszali inni.

Otrzymałem również całą listę wymówek dotyczących opóźnienia, z których żadnej nie wierzyłem. Czekałem dwa miesiące w "światowej kolejce", a następnie kolejny tydzień, podczas gdy samochód wrócił do naprawy. Otrzymałem samochód z powrotem dzień po diagnozie, więc jeździłem nim z usterką i "72% pełnym stanem naładowania" przez dwa miesiące, podczas gdy czekałem.

Doradca serwisowy mówi, że miałem "szczęście", ponieważ mój bilet serwisowy został otwarty, co zapewniło mi miejsce w kolejce. Powiedziano mi również, że czekamy na odpowiedź od "inżynierii", aby "udostępnić poprawkę", co oznaczało, że a) wymyślali poprawkę i b) wymyślali, jak to zrobić. Następnie nastąpiło zwyczajowe "opóźnienie z powodu braku części", co w dużej mierze dotyczyło śrub, na podstawie dokumentacji.

Ostateczna naprawa polegała na wymianie modułu akumulatora nr 36. Po zdjęciu pokrywy akumulatora wysokiego napięcia zauważyli, że uszczelka wargowa oderwała się od obudowy. Po zakończeniu wszystko wygląda dobrze, ale minęły około trzech tygodni. Samochód od czasu do czasu robi dziwne rzeczy (tempomat nie działa; problemy z profilem), więc mam to na oku, ale będę musiał poczekać do wiosny, aby mieć pewność, jaki wpływ ma naprawa na sam akumulator wysokiego napięcia.

W ciągu dwóch miesięcy nie otrzymałem ani jednego oddzwonienia od nikogo, żadnych SMS-ów, żadnych e-maili, nic. Dzwoniłem z prośbą o aktualizacje wiele razy i nic. Zostawione wiadomości głosowe, brak oddzwaniania. Wysłałem e-mail do kierownika serwisu, który zadzwonił do mnie, a następnie przegapił swój własny, narzucony termin oddzwonienia do mnie, aby przekazać mi aktualizację. Przez cały czas dziękowano mi za cierpliwość i zachęcano do poczucia szczęścia i wdzięczności, że bilet serwisowy został otwarty, ponieważ zapewniło to moje miejsce w światowej kolejce, a inni klienci nie mieli takiego szczęścia, więc powinienem pokazać, jak bardzo jestem wdzięczny w ankiecie, która nastąpi. Ogólnie rzecz biorąc, minęły dokładnie dwa miesiące kalendarzowe, zanim otrzymałem telefon w sprawie naprawy i kolejny tydzień w warsztacie.
Poprzedni serwis odbył się we wrześniu w celu wymiany 2 akumulatorów pomocniczych, oddzielnej, ale podobnej próby, która została rozwiązana po 1483 dolarach i zajęła sześć dni.

Co gorsza (lub bardziej zabawne), otrzymałem e-mail rozsyłany od Jaguara z pytaniem, czy chcę wpisać swoje nazwisko, aby zarezerwować miejsce, aby być jednym z pierwszych, którzy otrzymają nowy samochód GT... Ta firma po prostu nie może konkurować z Bentleyem i innymi w nowym szczeblu, który obierają dla tego ponownego uruchomienia EV. Kocham mój samochód, ale serwis i opieka posprzedażna w tym momencie są okropne. Nie jestem wkurzonym facetem, nie jestem wymagającym klientem i nie jestem krzykaczem. Proszę tylko, żeby zadzwonili do mnie i informowali mnie na bieżąco, nawet jeśli to "hej, stary, jeszcze nie ma wieści. Wciąż czekamy..."

Wiedza zgromadzona tutaj na tym forum z dyskusji i dzielenia się doświadczeniami przez właścicieli była absolutnie kluczowa dla poruszania się po tej relacji z dealerami/doradcami serwisowymi. Te samochody są na drogach od 5 lat, a wymówki "hej, wszystko jest nowe, uczymy się, nie ma na to żadnej mapy drogowej, więc dziękuję za cierpliwość" stały się cienkie lata temu i są nie do przyjęcia w tym momencie w moim zdaniem.

To nie jest rant, to tylko moje sprawozdanie z moich doświadczeń. Mam nadzieję, że inni uznają to za pomocne.
Tak, przywiozłem swój 4 listopada z powodu akumulatora, nowych opon zimowych i lekkiego stuknięcia podczas skręcania kierownicą podczas ruszania. Chcieli je zrobić sekwencyjnie, ponieważ chcieli tylko jeden bilet serwisowy JLR na raz, aby pomóc w uzyskaniu problemów niezwiązanych z akumulatorem przynajmniej częściowo objętych gwarancją, ponieważ nie mam już gwarancji. Jest. Akumulator zajął 2 miesiące. Stuk był w przekładni kierowniczej, a następnie wykryli dźwięk z przedniego mocowania silnika, który zmienił się w lewe przednie mocowanie silnika, a następnie prawe przednie mocowanie silnika. 15-16 tygodni i liczy się dalej.
Przeglądałem forum Macan EV, ale do tej pory zrobiłem tylko to, że antagonizowałem wszystkich petrolheadów Macan ICE, którzy trollują sekcję EV, aby powiedzieć, że dopuszczamy się świętokradztwa, rozważając Porsche EV.
No cóż...
 
#10 ·
Mój doradca serwisowy potwierdził, że mój problem dotyczy modułu baterii nr 31. Poinformował mnie również, że inżynierowie poprosili o pozostawienie otwartego zgłoszenia serwisowego, ponieważ w ten sposób zarządzają moim miejscem w kolejce, ale doradzono mu również, aby jeszcze nie zamawiał części. Nie wiem, dlaczego zamówienie części nie miałoby również utrzymać mojego miejsca w kolejce, skoro i tak są one niedostępne, ale skąd mam wiedzieć. Oczywiście nie ma szacunków, kiedy części będą dostępne, więc utknąłem z naładowaniem 72% i szybko malejącym zasięgiem 140. Dobrą rzeczą jest to, że naładowanie do 72% zajmuje tylko kilka godzin!
 
  • Like
Reactions: JagTruck
#16 ·
Mój samochód jest tam już 9 tygodni i o ile wiem, nie zdiagnozowali jeszcze problemu. Mam samochód zastępczy, więc jest w porządku, ale poważnie, wtf?
Mój jest tam już 5 tygodni. Nie kupiłem od dealera, więc wynająłem samochód na pierwsze 4 tygodnie, a potem powiedziałem: hej, musicie mi dać samochód zastępczy, co zrobili. Dealer powiedział, że nie mają pojęcia, kiedy samochód zostanie naprawiony i że jest rozwiązywany przez Jaguara w Wielkiej Brytanii (mieszkam w USA). Nadal mam gwarancję, więc zakładam, że to nowy akumulator lub cokolwiek innego, a jeśli nie ma naprawy, to odkupią samochód po aktualnej cenie rynkowej?
 
#12 ·
Mój alarm dotyczący usterki akumulatora trakcyjnego pojawił się 8 października 2023 r. Umówiłem się na wizytę. 13 listopada potwierdzili, że alarm był włączony. Czekam więc teraz 4 lub 5 miesięcy od momentu pojawienia się alarmu na diagnozę, która komórka jest uszkodzona.
 
#14 ·
Mój dealer twierdzi, że mają zaległości z powodu braku certyfikowanych techników, więc nawet nie wzięli się za diagnozę. Chociaż może to być częścią tego, podejrzewam, że w rzeczywistości Jaguar sam współpracuje z LG, aby dowiedzieć się, co do cholery zrobić, biorąc pod uwagę wszystkie te wezwania do naprawy. W tym momencie myślę, że niektórzy z nas powinni skontaktować się z kancelarią prawną zajmującą się pozwami zbiorowymi i rozpocząć składanie wniosków o odkup.
 
#15 ·
Mój dealer twierdzi, że mają zaległości z powodu braku certyfikowanych techników, więc nawet nie wprowadzili tego do diagnozy. Chociaż może to być częścią tego, podejrzewam, że w rzeczywistości Jaguar sam współpracuje z LG, aby dowiedzieć się, co do cholery zrobić. W tym momencie myślę, że niektórzy z nas powinni skontaktować się z kancelarią prawną zajmującą się pozwami zbiorowymi i rozpocząć składanie wniosków o odkup.
Czy wpisałeś swój numer VIN w Topix, aby sprawdzić, czy jesteś w nowym wezwaniu H484? Sprawdź ten wątek: https://www.i-paceforum.com/threads...com/threads/h484v2-i-pace-traction-battery-thermal-overload-elevated-risk.8563/
 
#17 ·
Zakładając, że piszesz o jednym lub kilku uszkodzonych modułach ogniw w akumulatorze trakcyjnym, koszt pokrywa akcja serwisowa. Brak roszczenia gwarancyjnego z tego tytułu. Nie odkupią samochodu. Musiałbyś jeździć nowym (2024) samochodem, żeby mieć na to jakąkolwiek nadzieję.
 
#18 ·
Czy więc uważamy, że to księgowi są teraz tymi, którzy to przeciągają? Wydaje się, że są dwie możliwości: wymiana wszystkich modułów w dotkniętych samochodach lub wymiana całego zespołu akumulatorów.
 
#19 ·
Czy więc uważamy, że to księgowi są teraz tymi, którzy to przeciągają? Wydają się być dwie ścieżki: wymiana wszystkich modułów w dotkniętych samochodach lub wymiana całego zespołu akumulatorów.
To prawdopodobnie wiele różnych perspektyw w firmie i LG, które się kłócą. Być może LG nie chce produkować tysięcy nowych pakietów akumulatorów (co pochłania zasoby, które powinny być przeznaczone na produkcję nowych akumulatorów do nowych samochodów, które przynoszą dochód) i woli wymieniać je komórka po komórce. JLR może argumentować z nimi, że jest to o wiele bardziej intensywne dla dealerów, a może inżynierowie wciąż spierają się o przyczyny i rozwiązania, które zadziałają (oczywiście niektóre z dotychczasowych rozwiązań nie zadziałały, biorąc pod uwagę, że wiele samochodów wraca na drugą i kolejne wymiany ogniw). Niestety, utknęliśmy na złym końcu tego kija.

Mój samochód jest w warsztacie od 2 listopada. 2 ogniwa (nie w tym samym czasie), przekładnia kierownicza, mocowania silnika, a następnie silnik przedni. Ostatnie części dotarły tydzień temu, a samochód wydaje się być wciągnięty do warsztatu w piątek, a ostatnie sprawdzenie w aplikacji Jag wykazało, że maska, drzwi i okna były otwarte. Uważam to za oznakę postępu i mam nadzieję, że w końcu odzyskam go w tym tygodniu (nie jestem pewien, jak długo zajmuje opuszczenie akumulatora, wymiana kolejnego ogniwa i włożenie nowego silnika przedniego). Technicy z pewnością nabrali dużo wprawy na moim samochodzie!
 
#28 ·
Odkąd mój moduł baterii #36 został wymieniony po ponad 2 miesiącach w warsztacie, samochód nie miał żadnych problemów. Dodatkowo wymieniono również jednostkę ładującą akumulator rozruchowy, a także akumulator rozruchowy i akumulator pomocniczy. Mimo to za każdym razem, gdy chcę uruchomić samochód, czuję, jakbym musiał trzymać kciuki w nadziei, że nie dostanę kolejnego komunikatu o błędzie. Poziom zaufania do mojego pięknego I Pace jest zagrożony przez te 35 pozostałych modułów baterii LG, które w każdej chwili mogą wykazywać problemy.
 
#29 ·
Kiedy pojawił się mój błąd H441, nie było żadnej sugestii, że powinienem zostawić samochód u dealera. Jestem ograniczony do ładowania 72% i będę jeździł, aż części dotrą. Czy niektórzy z was decydują się zostawić samochód u dealera, ponieważ nie czujecie się bezpiecznie? Czy wasz doradca serwisowy to zasugerował?
 
#30 ·
Kiedy pojawił się błąd H441, nie było żadnej sugestii, że powinienem zostawić samochód u dealera. Jestem ograniczony do ładowania 72% i będę jeździł, aż przyjdą części. Czy niektórzy z was decydują się zostawić samochód u dealera, ponieważ nie czujecie się bezpiecznie? Czy wasz doradca serwisowy to zasugerował?
W moim przypadku dealer powiedział, że technik JLR oznaczył samochód jako nienadający się do zwolnienia. Dlaczego jedne są zatrzymywane, a inne zwalniane, to tajemnica. Może coś o wynikach testów oznacza niektóre jako do naprawy, a inne jako do naprawy, ale w międzyczasie zatrzymuje samochód? Może niektórzy dealerzy są bardziej agresywni w zatrzymywaniu samochodu ze względu na ryzyko? Mój był trochę powściągliwy, poza tym, że JLR powiedział, żeby zatrzymać samochód, i powiedział, że inny właściciel I-Pace zatrzymał swój tylko po to, by jakoś utknąć później i potrzebować holowania, chcieli dmuchać na zimne. Wydaje się, że dominujące opinie w organizacji zmieniały się z dnia na dzień, gdy wszystko się rozwijało. W moim przypadku miałem też coś luźnego z przodu (w końcu okazało się, że to wszystko, układ kierowniczy, mocowania silnika i ostatecznie sam silnik), więc może obawiali się, że będzie gorzej.
 
#39 ·
@rcomeau Właśnie dowiedziałem się dzisiaj, że Quebec jest pierwszą prowincją w Kanadzie z ustawą o cytrynie od zeszłej jesieni (ustawa 53.1). Została zaprezentowana w programie „la facture” w Radio Canada w tym tygodniu. Możesz być uprawniony do zwrotu pieniędzy. Może.
 
#40 ·
@rcomeau Dopiero dzisiaj dowiedziałem się, że Quebec jest pierwszą prowincją w Kanadzie, która ma prawo lemon law od zeszłej jesieni (ustawa 53.1). Zostało to przedstawione w programie „la facture” w Radio Canada w tym tygodniu. Możesz kwalifikować się do zwrotu pieniędzy. Może.
Dzięki. Sprawdziłem niektóre zasady zgłoszone w wiadomościach i wygląda na to, że czekałem za długo (nie pomyślałem, żeby szukać przepisów lemon law po tylu latach). W czerwcu minęło 5 lat. Muszę policzyć liczbę miesięcy, które spędził w warsztacie od czasu zakupu, ale 10 miesięcy byłoby dobrym przypuszczeniem. To około 80% sprawności, co jest straszne dla każdego samochodu, nie mówiąc już o pojeździe premium za 100 000 $. Jestem zaskoczony, że nikt z JLR nie kontaktuje się w tej sprawie. Czy mają nadzieję, że ktoś zostanie z ich marką w ten sposób?
 
#44 ·
W zeszłym tygodniu instalowali nowy silnik przedni. Widziałem, że był testowany w poniedziałek. Rozumiałem, że po zamontowaniu silnika mieli wymienić drugą oznaczoną komórkę i mieli nadzieję, że będą gotowi do jazdy próbnej w czwartek i potencjalnie gotowi do odbioru dzisiaj. Sprawdziłem dzisiaj i powiedziano mi, że nastąpiło opóźnienie w naprawie. Nie jestem pewien, czy problemy wystąpiły przy montażu silnika, czy przy naprawie akumulatora, ale jeszcze nie ma I-Pace. Wczoraj minęło 5 miesięcy, kiedy oddałem go do wymiany ogniwa i opon zimowych (i do sprawdzenia drobnego stukania z przodu). Ugh.

Jaki jest rekord jednego pobytu w warsztacie? Muszę się tam dostać?
 
#45 ·
W zeszłym tygodniu instalowali nowy silnik przedni. Widzę, że był testowany w poniedziałek. Rozumiałem, że po zainstalowaniu silnika mieli wymienić to drugie oznaczone ogniwo i mieli nadzieję, że będą gotowi do jazdy próbnej w czwartek i potencjalnie gotowi do odbioru dzisiaj. Sprawdziłem dzisiaj i powiedziano mi, że nastąpiło opóźnienie w naprawie. Nie jestem pewien, czy instalacja silnika miała problemy, czy naprawa akumulatora miała je, ale jeszcze nie I-Pace. Wczoraj minęło 5 miesięcy, kiedy oddałem go do wymiany ogniwa i opon zimowych (i zwróciłem uwagę na niewielki stuk z przodu). Ugh.

Jaki jest rekord dla jednego pobytu w warsztacie? Chyba się tam zbliżam?
Szaleństwo. Ile w tym winy dealera?
 
#50 ·
Porsche powie: "Wydaj kasę, Mac!"
Tak, myślę, że tak będzie. Najbliższy dealer Porsche nazywa się Prestige Porsche. Nigdy nie uważałem się za gościa z prestiżem.
Wygląda na to, że mój I-pace jest z powrotem w jednym kawałku. Opóźnienie wynikało z tego, że potrzebowali nowej uszczelki akumulatora (która najwyraźniej obejmuje również górną pokrywę). Nie ma mnie w tym tygodniu w mieście, ale myślę, że muszą tylko założyć nowe opony letnie (nie widziałem opon zimowych Pirelli, które kupiłem, kiedy oddałem go w listopadzie) i będzie gotowy, kiedy wrócę z wycieczki z Évoque. Nie mogę się doczekać, aż go odzyskam, ale po prawie 6 miesiącach będzie to trochę dziwne. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek będę czuł się pewnie, że deska rozdzielcza nie wyświetli komunikatu o błędzie za każdym razem, gdy nacisnę przycisk Włącz.
 
#49 ·
Prawo cytrynowe w Kalifornii jest dość jasne. Proste wyszukiwanie w Google z dozą krytycznego myślenia będzie bardzo pouczające. Przeszedłem przez to, nie potrzebowałem prawnika. Jeśli Twój samochód kwalifikuje się do prawa cytrynowego, dochodzisz swoich praw... w przeciwnym razie nie. Łatwo jest ustalić, czy się kwalifikujesz.
 
#58 ·
Jestem z CA i dopiero dzisiaj, po wielu miesiącach, rozwiązałem swój 'spór' z Jaguarem. Przykro mi rozstawać się z moim First Edition iPace, ale nie ufałem, że to koniec problemów z akumulatorem, między innymi. FWIW, szef mojego lokalnego działu serwisowego powiedział, że po wymianie ogniw w samochodach, które serwisowali, nie mieli już żadnych problemów. Jednak grzmiał przeciwko firmie za to, że kazała nam wszystkim, klientom, czekać wiele, wiele miesięcy na te części. Powodzenia właściciele iPace i szczerze mam nadzieję, że będziecie mieli lepsze doświadczenia w przyszłości. Zawsze mówiłem, że kocham ten samochód, kiedy działa. Przeszedłem już na model 2023 Lucid Air Touring Stealth edition. Tylko informacja o Lucid, podany przebieg jest grubo zawyżony, jeśli jeździsz normalnie, yyy, to znaczy szybko! Zasięg jest nadal naprawdę dobry, biorąc wszystko pod uwagę i jak dotąd jest to dobry samochód. Szczerze mówiąc, są plusy i minusy przy porównywaniu tych dwóch samochodów.
 
#64 ·
Jestem z CA i dopiero dzisiaj, po wielu miesiącach, rozwiązałem swój "spór" z Jaguarem. Smutno mi się rozstać z moim First Edition iPace, ale nie ufałem, że to ostatnie problemy z baterią, między innymi. FWIW, szef mojego lokalnego działu serwisowego powiedział, że po wymianie ogniw w samochodach, które serwisowali, nie mieli dalszych problemów. Jednak grzmiał na firmę za to, że kazała nam wszystkim, klientom, czekać wiele, wiele miesięcy na te części. Powodzenia właściciele iPace i szczerze mam nadzieję, że będziecie mieli lepsze doświadczenia w przyszłości. Zawsze mówiłem, że kocham ten samochód, kiedy działa. Przeszedłem już na 2023 Lucid Air Touring Stealth edition. Tylko dla informacji o Lucid, podany przebieg jest grubo zawyżony, jeśli jeździsz normalnie, yyy, to znaczy szybko! Zasięg jest nadal naprawdę dobry, biorąc wszystko pod uwagę i jak dotąd jest to dobry samochód. Szczerze mówiąc, są plusy i minusy przy porównywaniu tych dwóch samochodów.
Haha, mam Lucid Air GT i '19 I Pace.
 
#67 ·
Powtórzę mój post z początku wątku. Prawo kalifornijskie jest jasne, odkupią go na podstawie informacji, które tu podałeś. Dealer zniknie z obrazu, gdy korporacja przejmie kontrolę. Przygotuj się na długi, ale niezbyt uciążliwy proces. Kiedy powiedzą ci, że jeden krok lub inny zajmie do 45 dni, zajmie to 45 dni. Bądź miły dla osoby kontaktowej w JLR, oni po prostu robią to, co muszą. Oferta na koniec prawdopodobnie będzie obejmować pewną amortyzację za użytkowanie, ale w moim przypadku była bardzo rozsądna i tak czy inaczej, trochę z tego samochodu skorzystałeś. Trzymam kciuki, żeby zachowywali się wobec ciebie profesjonalnie!
 
#70 ·
Jeśli Twój samochód trafił do warsztatu, gdy był jeszcze na gwarancji lub problem powstał w okresie gwarancyjnym, wszystko powinno być w porządku, a jeśli jesteś w CA, wszystko jest w porządku. Nawet jeśli gwarancja jest nieco przeterminowana, jeśli problem dotyczy dużej baterii, prawdopodobnie wszystko jest w porządku. Powodzenia!
 
#73 ·
"Nigdy więcej nie będzie produkowane" jest nieprawdą. Nie spełniałoby to wymogów prawnych dotyczących części serwisowych w celu obsługi roszczeń gwarancyjnych. Te same części akumulatorów trakcyjnych są używane w obecnej produkcji. Oznacza to co najmniej 8 lat dostępności części.
 
#74 ·
"Już więcej nie będzie produkowane" jest nieprawdą. Nie spełniałoby to wymogów prawnych dotyczących części serwisowych w celu wsparcia roszczeń gwarancyjnych. Te same części akumulatora trakcyjnego są używane w obecnej produkcji. Oznacza to co najmniej 8 lat dostępności części.
Zgadzam się. Nie ufam niczemu, co powiedział mój kierownik serwisu, jako prawdziwe - działa na zasadzie słuchu i jest wyraźnie nie na bieżąco. Nie ufam również założeniu, że firma wyprodukuje części o wartości 8 lat tylko po to, aby pozostać zgodną z warunkami gwarancji. Firmy robią to, co leży w ich najlepszym interesie... a jeśli dotknięci właściciele siedzą pasywnie przez miesiące i lata ze swoimi pojazdami niepełnosprawnymi lub utkniętymi w warsztacie, JLR ma znacznie mniejszą motywację do wydawania zasobów, aby to naprawić w odpowiednim czasie.

Do punktu Qtowna powyżej, nie sądzę, aby nawiązanie kontaktu z prawnikiem było "przesadzone" lub w ogóle pochopne, biorąc pod uwagę zakres tego problemu i brak jakiegokolwiek nadchodzącego rozwiązania (lub nawet harmonogramu) ze strony producenta. W tym momencie po prostu wysyłam wezwanie do zapłaty do JLR na łączny koszt około 200 dolarów. Będę udostępniać aktualizacje, gdy je otrzymam! Powodzenia nam wszystkim. :)