Jaguar I-Pace EV400 Forum banner
21 - 40 of 68 Posts
Miałem wszystkie powyższe problemy PLUS moje ekrany się wyłączyły! Dwa razy w moim pierwszym tygodniu posiadania! Wymienili trzy moduły i nadal się to dzieje. Jeśli to się powtórzy, powiedzieli, że wymienią cały system. Nie przejechałem jeszcze nawet 300 mil tym samochodem! :-(
 
Oto technika resetowania miernika szacunkowego:

https://www.youtube.com/watch?v=f86ofuisJv0
O ile nie lubisz żyć w świecie marzeń, nie jestem pewien, dlaczego miałbyś to robić. To nie tak, że kupuje ci więcej rzeczywistych mil na jednym ładowaniu. Po prawie miesiącu regularnej jazdy i dość niskich temperaturach (dla Karoliny Południowej przymrozek to "dość zimno"), nasz samochód rejestruje 211 mil na pełnym naładowaniu i okazało się, że jest w około 99% dokładny w ciągu ostatnich kilku tygodni dłuższych podróży.
 
O ile nie lubisz żyć w świecie marzeń, nie jestem pewien, dlaczego miałbyś to robić. To nie tak, że kupuje ci więcej rzeczywistych mil na jednym ładowaniu. Po prawie miesiącu regularnej jazdy i dość niskich temperaturach (dla Karoliny Południowej zamarzanie to "dość zimno"), nasz samochód rejestruje 211 mil na pełnym naładowaniu i okazało się, że jest w około 99% dokładny w ciągu ostatnich kilku tygodni rozszerzonej podróży.
Jeśli zdecydujesz się sprzedać swój samochód w przyszłości lub się nim pochwalić, to miły mały trik. Jak odświeżacz powietrza, podgłaśnianie radia, szybkie wypełnianie rys kredką i pokazywanie samochodu w nocy.
 
  • Like
Reactions: NerdUno
Tak, jestem pewien, że na wydarzeniu Art of Performance musieli zastosować ten trik, ponieważ oczywiście wszyscy katowali samochody pełnym przyspieszeniem, a jednak po wejściu do samochodu zasięg wynosił ponad 400 km..:grin2:
 
Powinniście zorganizować konkurs na to, jak *nisko* może spaść GOM, gdy bateria pokazuje 100% naładowania >:)
 
Nie miałem jeszcze czasu zabrać go na tor, ale wyobrażam sobie, że śledzenie go przez jeden dzień prawdopodobnie zniszczy GOM.
 
Wyświetlacz centralny

Zabrałem mojego IP, aby założyć chlapacze. Technik serwisowy wykonał aktualizację oprogramowania w samochodzie. Kiedy opuściłem salon, ani centralny wyświetlacz, ani wyświetlacz konsoli w ogóle nie działały. Próbowałem zablokować i odblokować samochód, ale nadal nie działało. Technicy wyszli na cały dzień, więc teraz muszę czekać do poniedziałku. Kierownik serwisu powiedział, że to aktualizacja oprogramowania spowodowała problem, ale nie ma nikogo, kto mógłby na to spojrzeć do poniedziałku.
 
Odebrałem mojego Jaguara od dealera w Chandler i rzeczywiście był zamrożony. Udało im się go zresetować i obecnie znów działa. Myślę, że potrzebują sekwencji ponownego uruchomienia, tak jak Tesla. Jeśli to się powtórzy, zobaczę, czy mogę eskalować problem. Cieszę się, że mogę słuchać muzyki, korzystać z systemu nawigacji i korzystać z funkcji telefonu bez użycia rąk.
 
Patrząc na Europę, gdzie iCat jest w drodze dłużej z większą liczbą osób, wydaje się dość jasne, że problemy z oprogramowaniem są naprawdę poważne. Jag-you-are wyraźnie nie docenił złożoności tego wymiaru pojazdów elektrycznych. Nie mam w tej chwili wielkich nadziei na OTA, biorąc pod uwagę, że aktualizacje oprogramowania wykonywane przez dealerów nawet nie działają konsekwentnie. Fakt, że Tesla jest firmą z Doliny Krzemowej, dał im przewagę w przewidywaniu tego typu problemów i posiadaniu lokalnych talentów, aby wszystko działało. To będzie ogromna krzywa uczenia się również dla VW/Audi.
 
Oto wideo! (z jakąś przerażającą muzyką w tle)
 
  • Like
Reactions: sciencegeek
Chodzi o to, czy wierzysz, że U powinno być wymawiane jako "oo" czy "you". Amerykanie naprawdę mówią Jag oo ar i lekko zamazują. Szybkie przejście od "oo" do "ar" wytwarza sztuczną głoskę "w". Brytyjczycy mówią: Jag You Ah (z niemal bostońskim lekceważeniem końcowego "r").
 
Tak, Brytyjczycy są szaleni. Czy oni wymawiają te słowa błędnie:

guar - gyewer?
quark - cyewerk?
kłótnia - cyewerel?
kwarantanna - qyewerantine?

Dlaczego więc mówią Jagyewer zamiast oczywistego Jagwahr? Najwyraźniej nawet Niemcy są bliżej!
 
Moje dwa środkowe ekrany również zostały dziś rano wyłączone - wydaje się również, że zdalny dostęp zniknął w tym samym czasie.

Jutro wracam do serwisu na drugą wizytę serwisową. <100 mil

Pierwsza wizyta w serwisie miała na celu naprawę osłony klamki, która odpadła po otwarciu samochodu.

Na szczęście wszystko drobne, a serwis znajduje się blisko miejsca, obok którego jeżdżę codziennie.
 
Podobno w tym miesiącu pojawi się aktualizacja.
 
  • Like
Reactions: WattAJag
Ci z nas, którzy są inżynierami komputerowymi, naprawdę byliby zachwyceni, gdyby niektórzy z tych ludzi pozwolili nam mieć dostęp do interfejsów dla rzeczy niekrytycznych w samochodzie. Opracowuję oprogramowanie od 4 dekad i wciąż jestem zdumiony, jak wiele osób piszących kod nigdy nie rozmawia z ludźmi, którzy podają specyfikacje i mówią: "To byłoby do bani, gdybyś musiał tego używać codziennie!" Zawsze po prostu odchodzą i kodują DOKŁADNIE to, o co zostali poproszeni. (Nigdy nie był to mój styl.)
 
Moje dwa środkowe ekrany również zostały wyłączone dziś rano - wydaje się również, że zdalny dostęp zniknął w tym samym czasie.

Jutro wracam do serwisu na drugą wizytę. <100 mil
Dwa dni później nadal nie mam samochodu z powrotem. Najwyraźniej centrala instaluje na nim nowe oprogramowanie i musiała napisać poprawkę, zanim ją wdrożyli. Wydaje się to bardzo dziwne. Mam nadzieję, że odzyskam go dzisiaj. Kiedy to zrobię, opublikuję wersje oprogramowania..
 
21 - 40 of 68 Posts