Jaguar I-Pace EV400 Forum banner
141 - 160 of 175 Posts
Jestem w CA, zatrudniłem prawnika do załatwienia sprawy, więc trzymam kciuki. Dwa pytania:

- czy oddajesz tytuł własności do LRJ, aby uwolnić się od rejestracji i ubezpieczenia? Nadal mam ubezpieczenie, ponieważ technicznie rzecz biorąc, nadal je posiadam, chociaż jest przechowywane u dealera, ale bardzo chciałbym przestać płacić za ubezpieczenie samochodu, którym nie mogę jeździć.

- co wszyscy myślą o całkowicie autonomicznej flocie samochodów i-Pace Waymo? Są tu wszędzie.
 
Właśnie dostałem dzisiaj ofertę. To 31 732 $. Mój to czerwony FE z przebiegiem 57 452 mil, a cena wywoławcza wynosiła blisko 90 000 $. Kupiłem jako CPO z przebiegiem 4000 mil za znacznie mniej niż cena wywoławcza. Dwa razy wymieniłem akumulatory 12 V w ramach gwarancji. Poza tym żadnych problemów. Nadal uwielbiam ten samochód. Jeździ świetnie, czuje się świetnie, dobrze wygląda i ma wszystkie funkcje, ale pod względem zasięgu jest przestarzały, zwłaszcza że teraz można go ładować tylko do 80%. Chciałbym zatrzymać samochód, ale martwię się kosztami naprawy, gdy coś się stanie. Co byś zrobił na moim miejscu?
Moim zdaniem, zatrzymałbym twój samochód! Jestem nowy w iPace. Robię rozeznanie. Z którego roku jest twój samochód?
 
Czy ta oferta odkupu dotyczy wszystkich modeli iPace z 2019 roku? Czy problemy z akumulatorem/samochodem dotyczą wyłącznie roku 2019, czy też występują również w modelach z innych lat? Przykro mi, że masz tak wiele poważnych problemów. Te posty są dla mnie bardzo pouczające przy rozważaniu zakupu lub rezygnacji.
 
Tak, wynajmij prawnika i złóż pozew przed 1 kwietnia.
Korzystam z usług Johnson and Buxton, poleconych wcześniej w tym wątku.
Powodzenia.
Czy jest tam ktoś, z kim rozmawiasz? Dziś otrzymałem e-mail od "koordynatora odkupu" z informacją o KBB z 24.10. Jestem w Kalifornii i nadal mam gwarancję, nawet z nowym prawem. Jeszcze raz poprosiłem o wymianę baterii (rozumiem, że to dla mnie nie opcja) i dlaczego uważają, że nie kwalifikuję się do odkupu w ramach kalifornijskiego prawa o wadliwym produkcie. Skończyłem grać, po prostu zadzwonię do prawnika i niech się dzieje.
 
Czy jest tam ktoś, z kim rozmawiasz? Dziś otrzymałem e-mail od "koordynatora odkupu" informujący mnie o KBB z 24.10. Jestem w Kalifornii i nadal jestem w okresie gwarancyjnym, nawet z nowym prawem. Jeszcze raz poprosiłem o wymianę baterii (sądzę, że to dla mnie niemożliwe) i dlaczego uważają, że nie kwalifikuję się do odkupu w ramach kalifornijskiego prawa o cytrynach. Skończyłem grać, po prostu zadzwonię do prawnika i niech się dzieje.
Korzystam z Johnson and Buxton, poleconych wcześniej w tym wątku. Wszystkiego dobrego.
 
Czy jest jakiś sposób, żebym mógł wysłać Ci prywatnie mój numer telefonu?
Cześć Richard, właśnie czytałem Twój wątek i wydaje się, że jestem w podobnej sytuacji. Czy udało Ci się rozliczyć zgodnie z prawem cytrynowym ku Twojej satysfakcji? I czy musiałeś wysłać wniosek w sprawie prawa cytrynowego do JLR, czy też załatwiłeś to wszystko najpierw za pośrednictwem przedstawiciela, który został Ci przydzielony?

Dzięki za wszelką pomoc, Peggy
 
Dostaję ten beznadziejny "nie kwalifikuje się do kalifornijskiej ustawy o cytrynach". Chyba wezmę prawnika, czy ktoś wymienia baterię? W tym momencie byłoby mi to na rękę.
Jaguar radzi sobie z tym gorzej niż podejrzany sprzedawca używanych samochodów. Czy dostałeś już ofertę od JLR? I czy zaoferowali ci wymianę? Biorąc pod uwagę, że w zeszłym tygodniu przegrali sprawę w New Jersey, ciekawe będzie, czy JLR będzie kontynuować tę żałosną obsługę, jaką świadczy swoim lojalnym klientom.
 
Jestem w kontakcie z prawnikiem w celu złożenia pozwu, odrzucili moje roszczenie z tytułu kalifornijskiej ustawy o cytrynie, co było zaskoczeniem.
Prawnik wspomniał, że nowe prawo wejdzie w życie 1 kwietnia (trzeba szybko załatwić formalności).
Proszę o wiadomość, jeśli chcesz więcej szczegółów, im więcej głosów będziemy mieć, tym lepiej.

Dla mnie proces rozpoczął się na początku lutego, zajęło im to ponad 6 tygodni (w zeszłym tygodniu, blisko terminu 1 kwietnia), że moje roszczenie z tytułu kalifornijskiej ustawy o cytrynie zostało odrzucone. To sposób na opóźnienie i dotrzymanie tego terminu.
Najgorsze jest to, że otrzymałem dziś e-mail z ankietą, aby "Oceń moje doświadczenia z Centrum Obsługi Klienta JLR", co mnie :mad::mad::mad::mad::mad: zdenerwowało.
Do czego służy termin 1 kwietnia?
Dzięki, Peggy
 
Jaguar radzi sobie z tym gorzej niż podejrzany sprzedawca używanych samochodów. Czy otrzymałeś już ofertę od JLR? I czy zaoferowali Ci wymianę? Biorąc pod uwagę, że w zeszłym tygodniu przegrali sprawę w New Jersey, ciekawe będzie, czy JLR będzie kontynuować żałosną obsługę, jaką świadczy swoim lojalnym klientom.
Nadal jesteśmy w fazie zbierania dokumentów. Uważają na swoje słownictwo, sprawiając wrażenie, że odkup w ramach akcji serwisowej może nawet zniknąć później: „JLR zaleca kontynuowanie odkupu, ponieważ rynek zawsze się zmienia i nie ma gwarancji, że oferta będzie taka sama później, jeśli zdecydujesz się zatrzymać pojazd”.

Zadzwoniłem do prawnika zajmującego się prawem cytrynowym, wciąż jestem w ciągu sześciu lat, nawet na mocy nowego prawa CA.
 
Zastanawiam się, dlaczego niektórzy ludzie w CA otrzymują dobre oferty odkupu, korzystając z CA Lemon Law, a niektórzy nie, nawet dla kupujących po raz pierwszy, nie wiem, jakie są kryteria?

Mój został odrzucony, a moje dane są następujące:
Zakupiony w maju 2019 z 138 milami, aktualny przebieg to 43 tys.
Miałem tylko jeden przypadek problemu z baterią, w którym powiedzieli, że wymienili baterię, nie jestem pewien, czy była całkowicie wymieniona.

To z zapisów serwisowych
Wymieniono kompletny akumulator wtórny. Zamontowano urządzenie do konserwacji akumulatora JLR na obu akumulatorach. Zresetowano monitory akumulatorów, wyczyszczono dtc i przetestowano pojazd na drodze, w tym czasie nie świeciły się żadne lampki ostrzegawcze.


Sądzę, że ryzykują, myśląc, że pożar się nie wydarzy i mogą grać w grę opóźniającą.
 
Zastanawiam się, dlaczego niektórzy ludzie w CA otrzymują dobre oferty odkupu, korzystając z CA Lemon Law, a niektórzy nie, nawet dla kupujących po raz pierwszy, nie wiem, jakie są kryteria?

Mój został odrzucony, a moje dane są następujące:
Zakupiony w maju 2019 z 138 milami, obecny przebieg to 43 tys.
Miałem tylko jeden przypadek problemu z akumulatorem, w którym powiedzieli, że wymienili akumulator, nie jestem pewien, czy był on całkowicie wymieniony, czy nie.

To z zapisów serwisowych
Wymieniono kompletny akumulator pomocniczy. Zamontowano urządzenie do konserwacji akumulatora JLR na obu akumulatorach. Zresetowano monitory akumulatorów, wyczyszczono dtc i przetestowano pojazd, w tym czasie nie świeciły się żadne lampki ostrzegawcze.


Sądzę, że podejmują ryzyko, w którym myślą, że pożar się nie wydarzy i mogą grać w grę opóźniającą.
To nie był Twój akumulator HV, ale mały akumulator 12 V (I-Pace z 2019 roku ma 2 akumulatory 12 V), akumulator pomocniczy (pomocniczy), który zasila między innymi hamulce.
 
Mam 2019 SE - 24 tys. mil. Niebieski z pakietem Park, pakietem Drive, 18-kierunkowymi podgrzewanymi i chłodzonymi fotelami, wyświetlaczem Head-Up, skórzanymi fotelami Windsor, dźwiękiem przestrzennym Meridian 825W, adaptacyjną reakcją na powierzchnię, światłami przeciwmgielnymi, elektryczną klapą tylną. Oferta odkupu 29 376,00 USD
Koordynator ds. odkupu Morley - Ken Thomas
Ken powiedział mi, że każdy dostaje tę samą ofertę, co oznacza, że kod pocztowy i stan samochodu nie mają wpływu na ofertę. Podobno używają 'Doskonały' jako stanu.
Powiedział również, że Morley zajmuje się tylko zarządzaniem procesem. JLR wysyła Morley ofertę odkupu.
Czy ktoś zapłacił 35 dolarów za certyfikowaną wartość KBB? Jeśli inni to kupili, byłbym gotów zrobić to samo.
Próbowałem uzyskać przybliżoną wartość, patrząc dzisiaj na wartości Ipace 2020 na KBB. W pełni załadowany HSE z przebiegiem 24 tys. mil ma wartość prywatną 29 189 USD. SE z moimi opcjami ma wartość prywatną 27 976 USD. Różnica 1210 USD. Czyli około 4%. Jak więc ludzie otrzymują oferty wyższe niż 30 551 USD? Nie widzę, żeby to się zgadzało między tym, co czytałem na forach, a tym, co słyszę od Morley.
Złożyłem reklamację dotyczącą oferty 29 376 USD i otrzymałem nową ofertę w wysokości 31 376 USD. Najwyraźniej jest więc pole do negocjacji.
 
Złożyłem reklamację na ofertę w wysokości 29 376 $ i otrzymałem nową ofertę w wysokości 31 376 $. Widocznie jest więc pole do negocjacji.
Kiedy mówisz "złożyłem reklamację", co musiałeś zrobić? Czy po prostu powiedziałeś, że Twoim zdaniem jest to warte więcej? Że zapłaciłeś więcej? Czy musiałeś znaleźć ogłoszenia sprzedaży czy...???
 
Kiedy mówisz "skarżyłeś się", co musiałeś zrobić? Czy po prostu powiedziałeś, że uważasz, że jest warte więcej? Że zapłaciłeś więcej? Czy musiałeś znaleźć ogłoszenia sprzedaży lub...???
Poszedłem w kierunku mówienia, że było warte więcej. Fakt, że zainwestowałem w bagażnik rowerowy, kolejny zestaw kół i opon na zimę, przód owinięty winylem, nieskazitelny stan. Wyglądało też na to, że KBB nie radzi sobie zbyt dobrze z dodawaniem opcji takich jak wyświetlacz przezierny i system dźwięku premium. Więc je wymieniłem. Potem po prostu zapytałem, czy mogę otrzymać lepszą ofertę.
 
Poszedłem drogą mówienia, że było warte więcej. Fakt, że zainwestowałem w bagażnik rowerowy, kolejny zestaw kół i opon na zimę, winyl na przodzie, nieskazitelny stan. Wyglądało też na to, że KBB nie był zbyt dobry w dodawaniu opcji takich jak wyświetlacz przezierny i system dźwięku premium. Więc je wymieniłem. Potem po prostu zapytałem, czy mogę dostać lepszą ofertę.
Czy zaakceptowałeś 31 376 $ czy wciąż negocjujesz? :)
 
Czy zaakceptowałeś 31 376 $ czy wciąż negocjujesz? :)
Negocjuję... z żoną. Właśnie odebrałem BMW iX xDrive50 z 2025 roku. Moja żona jeździ I-Pace i próbuje zdecydować, czy chce nim jeździć, czy swoim Lexusem 300h. Osobiście chciałbym, żeby zaakceptowała odkup i sprzedała Lexusa 300h, gdy pojawi się BMW i4 xDrive40 z 2026 roku.
 
141 - 160 of 175 Posts